Monday, April 28, 2008

Hari ini hati mama puas sebab dapat memberikan sesuatu.....

Alhamdulillah, selamat tamat Bengkel Penulisan dan Pengendalian Media di Kuantan anjuran Wanita JIM Pahang. Satu kegembiraan dan kebahagian apabila dapat menyempurnakan misi ini. Misi dakwah bil qalam. Serak suara bercakap dan bersyarah selama lebih kurang dua jam dan di sambung semula sesi bengkel sehingga ke petang. Ini adalah adat memebri ilmu.

Mama Patut Hargai Apa Jua Yang mama Lakukan. Apatah Lagi Jika Ia Dihasilkan Dengan Iringan doa, Keringat Dan Usaha. Hasilnya Adalah Kebaikan semata Dan Kepuasan Yang Tiada Tolok Bandingnya.


Puas rasa hati (contented soul) mama dapat berkongsi pengalaman dan ilmu menulis artikel dakwah dan islah. Agar dengan ini akan bertambah ramai penulis penulis yang boleh menyumbang dalam 'bank artikel' utk memenuhi ruangan Jendela hikmah dan Bicara kalbu.

Mama mengharapkan dan sentiasa berdoa agar lebih ramai penulis lahir untuk menjalan kan misi dakwah bil qalam.

Semoga ALlah menerima amal ini sebagai amal jariah mama. Selagi ilmu ini dimanfaatkan oleh perserta bengkel ini selagi itu mama akan mendapat pahala dan ganjaran dari Allah. Mama mesti saban waktu membetulkan niat. Innamal a'amalu binniyat.

Semoga Allah merahmati mama di yaumil akhirah dengan shurga firdaus, Aminnnn

No comments: