Friday, March 14, 2008

Gambar2 sekitar sidang media Pasca PRU 12

JUMAAT, 14 Mac 2008: Presiden JIM, Tuan Hj. Zaid Kamaruddin dan Ketua Wanita JIM, Prof Madya Dr Harlina Halizah Siraj telah mengeluarkan kenyataan media pada pukul 10 pagi di Pusat Komuniti JIM, Taman Melawati, bagi menyatakan pendirian JIM terhadap keputusan pilihanraya umum ke-12 pada sabtu lepas.

Sidang media ini mencatatkan beberapa perkara menarik; semua wakil akhbar "mainstream" hadir: Berita Harian, Utusan, NST, The Star, Harian Metro, Sinar Harian. Wakil Harakah tidak dapat hadir kerana semua wartawannya telah punya tugasan.

Sidang Media kali ini adalah yang paling lama, sekitar satu jam setengah. Para wartawan begitu berminat untuk mendapatkan pandangan Presiden dan KW berkaitan PRU 12.

Memandangkan semua parti politik sekarang ini berpeluang menjadi pemerintah dan pembangkang, maka JIM bersetuju memberikan tajuk: Masa Untuk Memberi Khidmat Terbaik.

Pendirian JIM ini telah meletakkan asas yang baik untuk JIM meneruskan tugas dan peranan JIM sebagai sebuah gerakan Islam.

Dalam pada itu Wanita JIM pula mengeluarkan kenyatan akhbar bersempena Hari Wanita Sedunia 2008 dan Pasca PRU12 dengan Tema : `Investing in Women and Girls' ( Melabur untuk Wanita dan Kanak-kanak Perempuan).



Prof Madya Dr Harlina Halizah and Mama (Committee on media and pulication)

Tan Yaacob (Bendahari JIM), Hj Nahar (Setiausaha Agong), Hj Zaid (Presiden JIM) , Prof Madya Dr Harlina (KW) dan mama

Q & A with Reporters from STAR and Berita Harian

After The press conference: Reporter from STAR, NST and Berita Harian

Reporter from Sinar Harian

3 comments:

Akram said...

salam mama,
still cudnt get the song.
err, cud u pls email again?
to leonesis@yahoo.com
jzkk :)

Mama said...

salam,
leon,
I ve sent twice , 1st on 3rd mar and 2nd was yesterday or the day before pls check your email in bulk area if u cudnt get my email or pls give me your other and more proper email address.
wassalam
mama

Akram said...

salam..
thnks mama!
got it :)