Saturday, July 18, 2009

FORUM OSCC DI KARNIVAL AMPANG MPAJ



Pada 18 Julai 2009 mama selaku Pengarah WIRDA Selangor mendapatkan slot pagi Sabtu dalam acara Karnival Ampang di Padang MPAJ untuk mengadakan forum kempen kesedaran OSCC, keganasan rumahtangga dan perudanngan dan hak2 wanita. Alhamdulillah forum mendapat respond yang baik dari peserta. Pihak Secretariat OSCC dan WIRDA mengucapkan berbanyak terima kasih kepada semua kakitangan MPAJ dan juga ahli Majlis kerana memberikan kerjasama yang sungguh baik dalam menjayakan program ini.MPAJ telah menyediakan kemudahan yang terbaik. Alhamdulillah.

Berbagai acara yang menarik juga dijalankan serentak.

Panelis forum terdiri dari Dr Norzilah Zaharin dari Emergency department Hospital Ampang. ASP Shaheela Abu Bakar dari IPD Ampang, Puan Noradelin Nordin dari JKM Hulu Langat, Puan Afzan Harrison Zainudin (peguam dari Bar Council). Manakala moderator adalah Dr Patmawati Ibrahim,Pensyarah dari Fakuti Syariah Ekonomi Universiti Malaya.

Dalam masa yang sama OSCC & WIRDA juga mengadakan promosi selama dua hari dari Sabtu sehingga Ahad dengan menyewa gerai promosi. Alhamduillah ramai yang mendapat manfaat dari informasi dan 'goody bags' (yang mengandunghi CD OSCC, pen, badge OSCC, sticker kereta,nota mengenai OSCC dan info mengenai keganasan rumahtangga dan juga nota nota mengenai akta dan undang2 yang berkaitan dengannya.

No comments: